Lite hundar

Gårdagen till Gävle gick bra trots slask och total mörker på vägarna... Fick 1,5 timma med Anna medans killarna fick sin information och blev inskrivna i hemvärnet. Killarna var så exalterade när jag hämtade dom. Det blir nog roligt för dom. Nästa träff är i slutet på februari.

Lite hundar har jag i allafall kommit ihåg att fota, inte många men några i allafall.

Här är en så söt liten valp som ville få tassarna fina och få "luggen" klippt. En söt rosett kunde jag inte låta bli att sätta upp, det var ju första besöket hos frissan ju :D
  

Stilige Rozzo som kommer med jämna mellanrum glömde jag fota före, men så stilig efter :D



Stanley ser ut som en "lörvpöse" ;) Men så fin efter, Mm mkt stilig eller hur?


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka mustaschprydda, stiliga hundar! Du gör ett great jobb, må jag säga... L

Tycker det är bra att ungdomen tar sig till hemvärnet, det behövs!

Kram på dig!

Postat av: Anna ..susar in..

Oj vilken skön hund så galet go han blev med sin hippa frisyr..

2011-02-02 @ 18:39:24
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Tror att Qasper och jag har en del gemensamt just nu, ingen av oss har kontoret på plats ;D

2011-02-03 @ 17:01:26
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback