Seger

Rollfördelgningen här hemme bestod i att jag sota pannan och "han" gjorde vanlijsås... rätt så bra fördelning tycker jag som int e gillar att vara i köket :)

Härlig dag. Qasper ohc jag tävlade lydnadsklass II hemma i ridhuset. Blev en seger med 168,5 p trots att vi nollade läggande och fick 5 på rutan. Han gick förutom dessa moment mkt bra med lägst 8,5 i fotgåendet. 9,5 i apportering och resten 10 or.
Skönt att han hade någelunda kontoret bemannat idag :D ;)

"han" därehemma bjöd mig på oxfilé och klyftpotatis och lite rött för att fira segern och uppflyttningen. Gött värre.
Nu blire efterrätt... äppelkaka med vanlijsås.



Kommentarer
Postat av: ejmis

Grattis!!

=)

Postat av: Majsan

Stort GRATTIS till er båda för segern!!!

2011-02-14 @ 09:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback