Utan bil

Usch nu blir jag utan bil i över 1 vecka då den ska in på reparation. Grr så trist. Det blir till att gå flera km enkel väg bara för att handla kul i rutan :D

Ja ja bara att vänja sig. Har ju varit utan bil förr innan jag börja låna "morfars " bil... Men nu, stackars "morfar" är hans bil nästan alltid upptagen... Har nog världens snällaste pappa.
Undra om jag kan få honom att gå ohc handla åt mig ?...nej tok , jag skämtar !!!!!! fniss fniss

Dagen har varit mer än full i trimmet men har inte fotat alla hundar. Glömsk glömsk glömsk..

Helgen tillbringades i vimmerby. Jag och Anna åkte dit i torsdags. Vi mellanlandade i Nyköping där jag vallade henne runt för att visa vart jag bott, gått i skolan mm
Vi åt en lunch på Kumlins...gott.

Sedan fortsatte vi till Vimmerby för att stanna till söndagen. Flera härliga dagar, god mat, mkt trevligt sällskap mm
Man längtar redan efter dom.
Tusen tack och jag hoppas vi ses snart ige

Kommentarer
Postat av: Carina

Vimmerby, låter hur mysigt som helst i en Astrid Lindgrens älskares öron som jag är :)

Vill dit någon gång och titta mig omkring!

Postat av: maria

Jag längtar också! Men, vi syns ju snart igen :)

2011-01-31 @ 21:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback