Många dagar senare

Här har det varit stiltje. Har inte haft tid och ork att blogga. Men ska försöka sammanfatta lite.

Skönt med lite lediga dagar för det behöver jag allt. Blir som en liten semester för mig... visst jag ska jobba en liten stund i morgon med det är bara ett 2 timmars jobb. Ska försöka att vila upp mig och njuta av solen som skiner idag och förhoppningsvis många dagar framåt.

Vaknade med halsont i dag, aj aj... hoppas det inte blir värre för jag har liksom inte tid att bli dålig.


I trimmet har jag haft  pryoelever i 3 omgångar. Det har varit jättekul för tjejerna som varit i olika åldrar varit jätteduktiga och jag har haft stor behållning av dom :) vi har skrattat och fnissat. Jag hoppas de har haft lika roligt som jag.

Till veckan kommer 2 tjejer till.
Har fullt upp i trimmet och jag har inte ngr nya före och efter bilder mer än dessa

   
Men se här hittade jag en bild på min första pryo Saga

En lurvtuss före... men ingen efter bild...tyvärr för han blev så snygg !


Dagarna går fort och det är full fart fortfarande, jättekul.

Jag har hur mkt som helst här hemma som jag borde ta tag i också. En köksstol som håller på att gå i sär måste limmas och skruvas ihop, skruva upp gardinstänger i sonens rum (nytapetserat där och klart till påsk, eh...) och fixa gardiner och annat pyssel dit,  ta hand om 2 st trän som blåst över min lydnadplan, mäta- handla- såga- spika/skruva ihop ett vindskydd till min altan så inte mina trädgårdmöbler blåser av igen och IGEN !
Fixa lite blommor ute, fortsätta med att rensa mina garderober som jag påbörjat för länge sedan... denna lista kan jag göra hur lång som helst...
Som det känns just nu så hinner man bara det som får vardagen att flyta...

Oj det låter som jag klagar men det gör jag nog inte...fniss... livet känns ganska så bra ändå... det går att leva utan gardiner i ett rum fniss, det går att leva med en rekig stol osv...


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad är en rekig stol när man kan sitta ute hela sommaren...njut av dagar istället för att hitta alla måsten, det är en lära man som kvinna måste lära...men lättare sagt än gjort ibland.

Tänk att raggsockan fasta på en bild...skön sommarskrud hon fick, nu är det snart Pojkens tur ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback