Alunda

Var i Alunda igår och tränade hunden nästan hela dagen. Var mkt skeptisk då vi hade -17 när jag startade här hemma 6 på morgonen men runt uppsala trakten så var det betydligt skönare, endast ett par minus. Helt ok att vara ute och träna.

Fick mkt fin kritik för  Qasper och min träning. Vi är helt klart på rätt spår och det såg mkt bra ut tyckte Niina. Härligt. Fick dock med oss mkt värdefulla tips på träningen så det känns mkt bra. Min träningskompis filmade så kanske jag får en snutt och lämpar sig att läggas ut här... hoppas på det.

Lite före och efter bilder passar jag på att bjuda på

Hade en kisse och ville få ngr tovor bortrakade... Mm vilken katt :)
 


Nu följer ngr godingar :)

Matte ville ha valpklippning med sparat svans och huvud. Tyvärr hade han haft tovor som matte själv klippt bort så han fick liksom "hål" på vissa ställen, syns lite men är man så här charmig så "ser" man ju inte det eller hur !
 efter

mera valpklippning

 efter

åh ännu mer :)
här hade denna matte också varit och klippt lite här och där ;) men som sagt, är man så charmig så ser man så klart inget annat :)

 efter

Kommentarer
Postat av: ejmis

Tror jag måste komma till dig med vår trassel-sudd...synd att det är lite långt bara...

Postat av: Mia

Åh vad kul att det går bra för er!!!!! =)

Sötnosar här nu igen, du är ju för duktig, alltså..men kissar är väl kanske inte så vanligt att du fixar...eller????

2011-03-19 @ 09:07:44
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie

va fina de blir ,

ha en härlig solig dag,

kramen

2011-03-19 @ 09:08:33
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback