Kurs och hundar

Mera kurser på gång

En, lär dig att klippa klornakurs den 24 mars kl 18. 200 kr

Fotgåendekurs den 27/3 kl 14-ca 18 450 kr (inkl tälthyra)
denna kurs vänder sig till dig som behöver lite mer, ex grunder, komendering, överträning, störningsträning, helhetsträning, finslip mm mm

För min egen del fortsätter "lillebrors" träning. ( fast jag säger nästa aldrig lillebror längre, han har fått så många andra smeknamn )
Vi tränar 4-6 dagar i veckan och han visar fina framsteg. Hans tonårshormoner har lugnat sig lite men är inte helt borta. Han är otroligt rolig att träna.

Dagarna rullar på och jag har varit urdålig på att fota hundarna... men 2 har jag lyckats fånga på bild.

Morris ville bli trimmad

 och så här mkt hår senare  så fin

En annan goding ville bli kortklippt och badad

 efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback