Söndag

Gårdagen var ju fantastiskt skön. Det bidde hundpromenad och lite hundträning.
Körde igenom klass III och det gick riktigt bra. Lycka <3

Enkel lunch och sedan ut igen. Vi skotta undan all snö från hundgården. Var ett snödjup på ca 80-100 cm. Helt otroligt så mkt snö.
Mina hundar brukar få sitta i hundgården en liten stund var och varannan dag. Det är skönt för dom att få frisk luft och de har dessutom lite sysselsättning. De sitter och tittar och spanar in allt som händer.

Men denna vinter har det ju varit så in i norden kallt så det har ju inte gått att ha dom där.
Men nu,... Nu kan de vara där igen och njuta av vårsolen. Det blir så skönt för dom.

Kvällen avslutades med hemmagjorda köttbullar och potatis. Ingen lyxmat men OJ så gott det var.
Lite chips och ett glas rött till körslaget.... så mysigt.

Vaknade långt före kl 6 men låg och drog mig till halv 7 ... suck, trist att vakna pigg så här tidigt en söndagmorgon när man får sova och ta det lungt. Inget att göra åt.

-12 grader då när jag gick ut med hundarna... Men solen värmer så det blir nog en höjdardag i dag.
Blir nog mkt "ute" idag.

Ha en bra söndag :)

Se så mkt snö vi har kvar. Fårstängslet är fortfarande under snön.


Kommentarer
Postat av: Carina

Känner mig allt annat än pigg idag, tar på krafterna att ha fest vill jag lova.

Men idag ska jag också ut och njuta av solskenet, insupa massor av vårluft :)

Postat av: Carina

Skulle ju skriva att jag heller inte förstår grejen men att slänga skalen på golvet, känns bara så fel. Att städa där lär vara pest, jag hoppas hon/han har en BRA lön!

2011-03-20 @ 11:03:17
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: soffie

mums hemmagjorda köttbullar är så gott.

nu har de äntligen lovat att våren ska komma på riktigt hoppas det stämmer!

Jisses va snö det är kvar hos dej här är med massor av snö kvar,det blir väl en massa översvämningar nu då allt ska smälta bort,

ha en härlig ny vecka

2011-03-20 @ 16:58:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning! Igår letade vi en bar fläck i en skogsdunge åt Ditte...hon LÄNGTAR ut i skogen! Trava fram o åter utmed landsvägen gillar hon inte!

Kramen!

Ragnvi

2011-03-21 @ 05:07:55
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback