Glasklart :)

Världens bästa födelsedagspresent ( i förskott) har jag fått. En helrengöring av mitt hem.

Min älskade mor och far som sett mig jobbat häcken av mig i x antal månader (10-14 tim pass ofta utan rast.)
Tyckte synd om mig och de tyckte att jag förtjänade lite hjälp.

För det är LITE svårt att vara ensam,... med att sköta ett hem och allt vad det innebär med sysslor både inne och ute, vara mor mm .

Städ och Fix med Mariana Lind kom och gjorde mitt hem skinande rent. Helt sjukt så fint det blev. Jag känner mig så lycklig att fått komma ikapp ( herregud visst har jag städat mitt hem 1 ggr i veckan men det har bara vara det nödvändigaste)
Fönstren är så skinande ren, jag behöver inte byta glasögon längre... jag som trott att det är mina ögon det är fel på ;)) fniss haha

Helt sjukt så rent och fint det är. Till och med min gamla spis som har dryga 20-25 år på nacken är skinande blank. Kaklet i köket som är sedan 50 talet blänker... Ja inte vet jag HUR de gör för jag torkar kaklet var och varannan dag när man lagat mat men aldrig har det blänk så.

Är så fint att jag nästan gav totalförbud för både son och hundar att komma in :))

Tusen tack mor och far.

Tyvärr är inte alla lika glada och hänsynsfulla och tacksamma... mindre en 1 dygn efter det att Städfirman varit här så ser ett fönster ut så här.... 4 st stora blaffor... tur det är på samma ruta..




Man kan ju hålla sig för skratt :)eller?

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vilken härlig present!!!

Jag har ju min RUT som kommer varannan vecka och det är helt UNDERBART!!!

=)

Postat av: Anonym

Det var du verkligen värd <3

Kan även meddela att min ljuva raggsocka som kom hem fräsch och fin från dig....rullade sig i kodynga idag :(

Sonen vågade knappt tala om det för mor sin...men skit happen, nu luktar hon mer såpa ;)

2011-05-22 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback