sicken hjältinna

Förpassad till tv i sovrummet då huset är fullt av tonårskillar. Men går ingen nöd på mig och hundarna, vi tittar på OS och äter ostkrokar och jag smuttar på ett glas vin :)

Måste säga att jag är djupt imponerad över Therese Alshammars prestation... vilken kvinna ! Med ett diskbråck i nacken simmar hon så in i norden bra. 22 hundradelar från en medalj... alltså i längd... hur lång är det? en fingertopp eller?

Idag följde jag med grannen och Qaspers kennelmamma och kennelpappa för att träna lite i skogen.
Qasper patrullerade så fint som om han inte gjort ngt annat :) och ljudet tog han nästan på en gång... sicken liten hund jag har.

Kocco fick en stillastående bevakning... men jag undrar om mitt lilla sockergryn börjar höra dåligt.... hon tog nog ljudet efter ett tag men kunde inte fästa ... har aldrig sett henne så... Åldern kanske börjar visa sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback