2012

Å så fort det går. Redan nytt år. Härligt på sitt vis.
Jag är så jäkla less vintern, jag vill ha sol och värme. Kan väl dock inte klaga allt för mkt på vintern då den än så länge varit ganska ok med tanke på både kyla och snö...
Vi spårade på årets sista dag så vädret är väl dock ok för att vara vinter. Men jag vill i allafall ha sommar !

Blir ganska så trött på mig själv då jag har svårt att njuta av här och nu, jag längtar och strävar alltid efter kommande händelser, har alltid en massa inbokat längre fram som jag tok längtar efter. MEN HERREGUD... kärring tänk till lite...
Jag har ju jätteroliga saker för mig redan nu... tänk,... bara nu i januari har jag en hel helg med hundträning inbokad i Smedjebacken, jag har två helger inbokade med tävlingar... SE det finns så roligt som händer inom en väldans snar framtid, varför längta till ännu längre fram ?! Nä ta det lugnt nu :) :)

Hela vintern och våren ser likadan ut så stanna upp tant och njut, NJUT här och nu.



 lite fint vid lekstugan :)

Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in..

Mmmmm du man ska se varje dag som en gåva o verkligen ta vara på den..det är ju bara så att andra dagar lockar mer..:) jag tror vi är likadana ..att längta o sträva tillhör livet..

Postat av: Mia

Men vad roligt! Du har så mycket trevligt att se fram emot, så vintern kommer att försvinna i ett nafs!

2012-01-04 @ 16:25:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Anita

Helt rätt!

Fånga dagen och njut!.....

Kram/Anita

2012-01-05 @ 22:08:11
URL: http://www.njupavallens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback