Härlig kväll

Det är mkt jobb både i trimmet och där jag jobbar extra så det blir otroligt lååånga dagar. Fick dock ledigt redan kl 20 i torsdags kväll. orkade dock inte gå ngt med hundarna så jag åkte till strannastugan. Hundarna fick springa och rasta sig som de själva önskade ... kvällen var otroligt fin. Solen sken, vinden stilla MEN det var dock kallt.

Kameran var med och jag lekte lite med den: Kolla in Qaspers ögon... jag har zoomat in honom och min siluett när jag sitter i den uppånervända ekan syns i hans ögon...

 
 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna susar in

Nära....coola bilder... Aha så pass sent innan du får tid att njuta...men snart kanske även du tar semester...

Postat av: Anita

Vilka häftiga bilder!

2012-07-07 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback