saknar dig ANNA

Idag har dagen varit jattekul... vi borjade dagen med att shoppa, det fanns hur mkt som helst och billigt.

Sedan akte vi till colleget for att ata lunch med jamnariga elever, barnen spelade amerikans fotboll. Efter det fick vi uppleva en basebollmatch pa colleget niva, det var jattekul tycker jag.

I morgon far vi se en baseboll match pa allra hogsta niva.. det blir en haftig upplevelse.

Det ar mkt haftigt har ha, allt ar sa mkt storre, allt. Ni far bilder nar vi kommer hem.

Jag: vad ska jag kopa for klader at anna?
De: vad gillar hon for ngt?
Jag: Hon brukar handla pa " gin & tonic  "...
gap skratt.... menade Gina Tricot


Alskar dig ANNA och saknar dig sa mkt, onskar att du varit har med mig. kram hela tiden

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, GIN & TONIC! :D ... jag saknar och älskar dig med mor :) skynda er hem! :)

Postat av: Kajsa

Ojojoj, kats.. du har inte ett rätt i huvudet du, va? ;)

2007-04-20 @ 09:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback