är jag sjuk? något är fel !

Det är något som är fel... jag känner det... inte är det feber heller... men det måste vara ganska så allvarligt säger de nära och kära...
För i morgon ska jag frivilligt åka till IKEA ! på mitt initiativ!!! det har aldrig hänt tidigare och undrar om det kommer att hända igen... jo kanske...
något håller på att hända med mig.. jag måste vara sjuk !... För första ggr i mitt liv... ser jag fram emot att åka å shoppa... måste ha lite möbler till sonen... och kanske blir det ngt till övriga hemmet...

Men om jag ska vara ärlig så längtar jag lite till och med... men det känns konstigt ohc erkänna de. Jag har ju alltid fått höra att jag är så okvinnlig för jag hatar att shoppa... har aldrig tyckt om att springa i affärer... usch, jag får huvudvärk på en gång.
Men kan det vara så att kvinnan i mig håller på att vakna till liv efter 44 långa år... kan det vara så illa;-))

Det blir snart hundträning... spår och lydnad tror jag...kanske lite skott träning också...vi får se vad vi hinner med.

Hörs mera

kramar om


Kommentarer
Postat av: Carina

Klart man åker frivilligt till IKEA !
Men för tre år sedan så var jag lite åt ditt hållet när vi håll på att göra om köket här hemma.
- Måste men dit igen och man kunde skruva ihop kök i sömnen nästan.
Men snyggt blev det iallafall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback