rappakalja som vanligt

Det är varmt å skönt ute... i morse var det hela 23 grader varmt i poolen.. det är rekord så tidigt på morgonen... Vad blir det för temp senare på dagen tro.... härligt då kan jag bada..:-)
Men faktiskt... jag har doppat mig 3 ggr... 2 ggr i förrgår och 1 ggr i går... de ni:-)
Det är härliga kvällar man kan vara ute ända tills man går å lägger sig... sånt gillar jag.
Hundarna ganska så utslagna i värmen... men nu börjar det märkas att de inte fått göra ngt på flera dagar... i går kväll fick krutov ett litet pass hemma i gräset... ååå vad han gillade det... äntligen:-)

Sonen hade barmarksträning i går...
- å jäklar va varmt det var sa han...
Tur man har huvve me;-) så föreslog jag att han skulle ta med handduk till träningen så han kunde slänga sig i älven efter träningen... Det var en höjdare sa han... (Kan tänka mig det)
Efter träning och dusch så gjorde han en nyttig frukt drink och käkade ngr nyttiga mackor... Efter det blev det ytterligare bad fast denna gång i poolen.

Dottern i huset ?!.. ja hon bor här i bland i allafall;-) är ju även alfta bo emellanåt.. fniss...Hon kom hem en snabbis... fick lite mat, gjorde sig ännu vackrare och drog till ngr tjejkompisar... sedan skulle Robin komma med "rak,en" å hämta henne för att åter vara alfta bo.... (hemska tanke;-)hur kan man vilja bo i alfta;-)) ha ha) J ag skämtar! bäst å tillägga så jag inte får ngn alfta bo på mig...

Jag själv går mest å funderar... på livet och allt där till...
det är inte lätt å leva...har jag kommit fram till;-)
är väl i ngn kris antar jag;-) försenad 40 års kris kanske ha ha

usch.. nä man får kanske rycka upp sig...

Jag har i allafall börjat sikta in lite tävling.. hurra.. va kul...( jo då.. jag ser ljusglimtar i livet)
Klubben har en lydnads tävling i oktober.. och grannklubben har både lydnad och bruks tävling i september... undrar om vi hinner bli klara... kul kul att man börjar spana i alla fall...

I kväll har vi lydnadsträning med bevakningsgänget, längtar dit...
fast innan det längtar jag efter kaffet vid 9...det känns som en evighet till dit. ..kanske bäst att återvända till verkligheten nu... vakna kats.. sluta drömma och börja jobba...

huj

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag säger som Larsa jag,,hellre en ko än en alftabo,,.(han är ju själv en alftabo!)
Kram på dig Kats

2007-08-08 @ 12:14:21
Postat av: Carina

Hmm,hmm
Du har en klok jänta iallafall som hittat till stället på jorden ;)

Postat av: Anna

Haha, ja där hör du mamma ;)

2007-08-13 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback