soool o värme

solen skiner och det är varmt ute... jätte härligt... men konstigt kan man inte glädjas fullt ut...  lite väl sent å komma med värmen nu...fniss fniss... nej då det är aldrig för sent med lite sol ovh värme. skoja bara...

i går kväll blev det en snabbis på klubben, ett uppletande som gick mkt bra...  och en platsliggning 4 minuter...rekord för den lille mannen...  ville inte fresta mer... men måster känna att jag fick korrigera lite med rösten efter 30 sekunder... som vanligt men endast 1 ggr... det tar sig....

Körde även lite annan lydnad... men inkl resa och allt annat var jag hemma på 1 timme...
Sonen  och jag festade med en glass på trappen å små pratade lite. mysigt.

I kväll tror jag de åker till sin far... men han har inte hört av sig än så vi vet inget ännu.... vi får se..

Morgondagen bjuder på militärövning med hund... så det blir till att kliva upp i ottan.... puh... jag tror jag börjar bli för gammal för sånt där;-)) fniss....

Resten av denna dag.... tja... ngn promenad... och lite go mat hoppas jag på... och om barnen åker till sin far... Då åker jag till kärleken:-)

ha en bra helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback