ymsenahanna


lite bilder från tidig sommar och från sonens bandy träning idag... man har ju så himla bra kamera så bilderna blir ju sååå bra;-) men ville ha med träningsbilden ändå...

Idag har jag ohc min kära granne Marianne tränat spår... precis ! när vi "sprungit " ut spåren så öppnade sig himlen... vi hann precis ta skydd i hennes bil... där vi fikade under tiden... vi såg så roliga ut så jag var tvungen att fota henne... då skulle hon promt fota mig... men det roliga var att våra glasögon var så immiga att hon såg inte att hon vände kameran åt fel håll... hon sa...
-vad svårt det var att se... vart är hålet man tittar i då... och kikade ohc kikade...
 
jag såg ju henne genom displayen hela tiden och höll på att skratta ihjäl mig... det var ju så himla fuktigt och varmt så våra glasögon slutade aldrig att imma igen. Och hon lyckligt ovetande att hon fota sig själv....:-)

Här kommer fotona...vi är inte vackra men roligt hade vi;-))


Efter 1 timmes SPÖREGN slutade det helt plötsligt att regna så vi klev ut bilen och körde igång..täntke låta det ligga mera egentligen men värmen kom så det blev liksom tropisk hetta på ngt vis... så vi körde igång...

Det gick bra för hundarna och krutov blir bättre ohc bättre på apporterna... han spårar så mycket bättre efter ngn annan spårspringare än när han spårar mina spår... det är ju kul...
Efter det blev det platsliggning med skott... även det gick bra...
Nu måste jag nog i säng snart... hoppas på ngn timmas sömn i natt...förra natten katastrof igen... men jag får skylla mig själv lite då jag aldrig kommer i säng... hon var närmare 23,30...när jag somnade vet jag inte.... upp kl 05,30... däremellan var jag nog vaken minst 5 ggr... jätte kul...fniss... men det börjar bli en vana nu...

go natt... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback