kallt....

Jag är ingen frälsare av vintern...visst är det härligt med snö, solen skiner och lite minusgrader....men då ska det vara lite....
Nu är det -17 ...en kompis ringde...hon hade -22 dryga milen härifrån...fy fy fy..

När det är så här kallt blir det inga långa promenader och inga långa stunder ute alls... Jag går till coh från jobbet och det tar ca 25-30 minuter beroende på väder och vind..... och sedan gå igen med hundarna 40 minuter...jag tycker jag har varit ute tillräckligt i denna kyla.

Min fina mixer som jag anävnt 4 ggr och är endast 1 vecka gammal är trasig...typiskt när jag för en gång skull kostar på mig ngt så går den sönder...fy vad trist...lämnade in den idag och får vänta ngr veckor på den....

Måste få skvallra lite...en av mina kurskamrater frå n Jörgens kurser kom iväg på uttagningen till "det okända" som tv4+ har haft....jag och cattis skulle också åka på det ju men vi fick förhinder...
Av 500 sökande kom 209 st....och hon blev en av 21 som gick vidare till dag 3 som var sista uttagningsdagen...tyvärr kom hon inte ända fram me n otroligt bra gjort tycker jag som inte alls trodde det om jag ska vara ärlig.... Bravo Anneli...så under våren kommer vi att få se henne i tv...fniss

nej nu kan jag inte skjuta upp det längre...måste städa...fy

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback