Pyramider i sikte :-)

Nu är nästa resa bokad och betald...det blir egypten. Vi åker den 2 feb. Hundvakt  har jag till båda resorna. Malin har plats i sitt pensionat. Hos henne vet jag att kocco fungerar och de kan inte ha det bättre. Jag är så glad att det löste sig.

Igår tränade jag lite sitt fot och att ligga rakt med krutov som  han har lite svårt för. Men det gick bättre i alla fall. Kocco tränade jag positioner, stegförflyttnngar och sändande till kon. De var taggade båda två.

I dag har de fått koppel promenad...det är de inte vana vid. Krutov blir så trött efter det, sedan lite stadga med honom....Han är ett flas djur utan dess like...fniss...och ouppfostrad.....men jag kämpar på;.-) och jag ger inte upp i första taget. :-))
Men ha n är underbart härlig, arbetsvillig och social.

Det blev ingen uttagning till det okända....för om jag hade blivit uttagen så hade utblidningsdagarna krockat med utlandsresorna och jag vill inte offra familjen för det okända...jag vet ju heller inte om jag hade blivit antagen. Det var inte min tur denna gång:-))

Ha det bra
Heja byn...i kväll spelar dom..börjar om några minuter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback