vänner att vara rädd om

Läste vad jag skrev i min blogg igår...kände att jag måste förtydliga mig....Jag hade självklart flera vänner än Cina som STÄLLDE UPP FÖR MIG under min jobbiga tid....självklart !
Mina närmaste vänner är nog de bästa man kan ha....
Varför jag nämnde Cina så blev man så påmind om just den jobbiga delen i mitt liv och hon gick samtidigt igenom precis samma som jag...vi kände inte varandra innan mer än flyktigt och vi fann varandra då oc h hittade på mkt tok som 2 ensamstående fattiga morsor kan göra.... Man flydde från verkligheten ...härligt , smärtsamt och nödvändigt.

Men jag vill inte på någotvis hylla ngn mer än ngn annan...mina vänner stod vid sidan av och tittade, lyssnade och avvaktade....iakttog  mig utifrån...såg att jag överlevde :-) men utan att ingripa... jag drog mig även undan dom lite..... varför kan jag nog inte svara på mer än Cina och jag gjorde sånt som jag trodde att jag  inte kunde med ngn annan.... Jag var tungen att bryta lite med mitt tidigare liv för att få ett nytt liv...mina  vänner stod tålmodigt kvar och väntade...
Och till slut fann jag mig i mitt nya liv och mina underbara vänner fanns kvar så klart....
De hade en förklaring och förstod mig till fullo....

vill bara säga att jag älskar er allihopa :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback