läger, magen och MH

vilka dagar det varit... jätte trevligt å tur det för annars hade jag inte stått ut med min mage... man försökte att inte visa hur ont man hade men jag vet inte om jag lyckades... ngn dag gick jag å la mig före de andra för jag stod inte ut.... ja ja... så kan det gå...
MEN härliga människor runt omkring en gör att man står ut med smärta och faktiskt glömmer bort det?!...

Vi har haft bra träning, spår ohc krutov markerade ALLA apporterna...!!! vi tränade bevakning å då ljud markering och vindmarkering. mkt mkt bra. vi hann också med att träna lydnad. Det gick också bra.
Lilleman som faktiskt är störst i kullen nu.... han skötte sig bra även på lydnaden...vi höll oss på vår kant och han brydde sig inte om de andra...

Lördagen ägnades åt MH... av hela kullen... Det är så intressant att följa en hel kull tycker jag... det är intressant annars också förståss men ännu mera då...

Måste säga att kullen är mkt bra... de har mkt lätt för att avreagera och alla skötte sig bra. Krutov var kanon bra... det jag är mest förvånad över är !!! att han var så lugn... hans rätta jag kom aldrig fram... vid "passiviteten" som numer heter "aktivitet"... lugnade han ner sig och skötte sig bra....
Det står:ÄR uppmärksam och i huvudsak lugn, enstaka aktivitetshöjningar.

Jag hade förväntat mig skäll, hopp, pip bita på pinnar, jaga flugor mm mm...Men icke....

Krutov är inne i en spökålder o är rädd för saker som han normalt inte är annars... så innan MH var jag lite orolig att han skulle vara rädd för det mesta..fniss...men så fel jag hade...
Jag är mkt stolt över honom... nu ska vi bara träna mera hur man uppför sig osv... jag kan ställa lite mera krav på honom å jag fick lite tips och jag känner att det passar nog mig och han..:-))...

Om ni är intresserad så kan ni på min hemsida gå in under länker och där hittar ni QUILPIES KENNEL... där hittar ni koccos och krutovs uppfödare... det kommer att komma bilder på hundarna och kanske från andra roliga saker vi hade för oss...;-) som att vi spelade 21 med hundarna, stol leken mm mm

Tusen tack alla från lägret för att ni är så himla gulliga och så trevliga.... hoppas ni kommer nästa år igen...

kramar om

Kommentarer
Postat av: Jenniefer

Roligt att det gick bra på Mh:t med lilla grabben :) Hoppas du och vovvarna har det gott i sommarvärmen el kanske ska säga regnet.

2007-07-30 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback