sol och fågelsång

Bion var i allafall jätte rolig...:-) Daniel som hade laddat ner filmen på datan hade sett den redan men tyckte den var bra och ville gå med oss på bio för att se den igen.

Daniel sa strax innan bion började: ååå nej, nu kommer det att bli pinsamt!
Jag: varför då?
Daniel: jo för du kommer att skratta så mycket....
( han vet  vilken humor hans mor har alltså... och jag skrattade jätte mycket men försökte dämpa det så mkt jag kunde så han skulle slippa skämmas för sin mor...fniss)

...
har precis pratat med en underbar kvinna per telefon, hon har gett mig distans healing och fick in en hel del saker om mig och mitt liv, som hon ville berätta.
Hon berättade att jag hade Fhelix med mig... Mer kan och vill jag inte säga men det var underbart att få prata med henne hon hon berätta så mycket för mig.
Jag är så tacksam för hjälpen:-)

...

Sedan vill jag uppmana alla att gå UT i skogen... det är så underbart nu i skogen, känna alla lukter och lyssna på alla ljud.  Stanna upp och lyssna på fågelsången, ni kommer att bli förvånad över allt de säger;-)

kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback