missad fest?

I dag känns det som jag varit på fest hela helgen... Men vad jag vet har jag dock bara varit hemma hm.... konstigt... grannen hade fått flera indikationer från flera håll att flera personer hade missat den där festen..?? flera trodde de hade varit på fest men ingne kan minnas det...fnis fniss... det bara kändes så....  måste vara ngt i luften :-))

Fredagen en jätte härlig kväll hemma åt och drack gott med ulf och daniel... lite senare kom anna och robin och gjorde oss sällskap runt köksbordet... bara massa trevligt surr och skratt:-)) sånt gillar jag:-))

Lördagen bjöd på hundträning, promenad och shopping i bollnäs då vi skulle titta på lite hall möbler... tyvärr hittade vi inget....
Kl 17,00 var vi bjuden på 12 års kalas hos Erik... taccos och tårta... mums... Å kalles berömda kiosk var öppen förståss... mkt trevligt hade vi....

Söndagen bjöd på ett otroligt härligt vinter väder, lite snö, ngr minusgrader och strålande sol... Hundarna fick en lång promenad... sedan blev det bandy för hela slanten....
Sonen hade uttagning till Hälsingelaget... han var jätte duktig men om det räcker det får vi se... de får meddelande senare.
När den dagen var över var det bara hem  å oc h torka träningskläder, göra mat, rasta hundar, mata kattungar för sjuttioelfte ggn... och pack väskan igen för sonen skulle ha match lite senare....  vi hade ungefär 2 timmar på oss innan samlingen... så vid 16,30 körde jag ner till ön och var hemma igen 20,15... :-)) härligt...
Rasta hundar, ge kattungar mat, hjälpte sonen med sina träningskläder för han var så trött.... 
När jag äntligen fick sätta mig då kom tröttheten... gick nog å la mig vid 22,30 tiden...skönt...

 ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback