härlig dag

I går kväll gick jag och vännen en så härlig  promenad i skogen... nästan rå terräng hela tiden, både jag och hundarna gillar det. ...
Efter det så åkte jag hem och hjälpte anna att göra slingor i håret... hann dock inte se resultatet... var tvungen i väg...
Pratade med henne senare och hon meddelade att hon blev så fin så:-))


åå vilken härlig dag... förmiddagen tog vi det lugnt.... vännen och jag.  Käkade lunch tillsammans. Jag drog till skogs kl 14,00 med hundarna och han åkte å fiska.... Nu kom jag hem kl 18,30...
Har tränat bevakning och krutov gick så jäkla bra... har nog aldrig gått såbra... tyvärr kom det ett litet skall i starten.... men i övrigt mkt bra.
Kompisarna gick det mkt bra för också...

Nu ska jag slänga mig i duschen och bege mig till kärleken... han håller på med maten och eldar på badtunnan.

Ha en bra kväll:-))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback