Olgahar kattungar igen


Olga fick 4 ungar igår... hon la dom ute på samma ställe som i sommras, när alla gårdens barn fick leka detektiv och organiserade sig som bara den;-)) minns ni det?

Nu var det kusinerna Erik och Kalle som fick vara spion och de hittade Olga med bebisar i ett nafs.
3 honor som är sköldpaddsfärgad och 1 hane som är svart och vit.
Bilden är från sommaren-06. Det är Ozzy som vakar över ungarna. En hundkompis från Vimmerby.

Med lite tur är 3 tingade. Vi får se... de är inte ens 1 dag gammal och jag funderar redan på vem som är tingad... oj oj men tiden går ju så fort ju:-)

Nä nu ska jag ladda kaffe och packa... ska ut i skogen och träna hund.... härligt....:-))
Vännen ligger å sover.. han är lite morgon trött han...raka motsatsen mig.

huj....

Kommentarer
Postat av: Carina

Gud såå söta!
Kattungar är ljuvliga de.
Goldie skulle nog uppskatta en kattvän men själv så är jag allergisk mot katt :(

Postat av: Matilda

På den tiden visste man inte att hon skulle bli en sån liten jäkelunge som hon är nu.. Det är tur att hon är så söt och gosig emellanåt, annars hade du fått tillbaka henne med posten! *fniss*

2007-10-07 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback