bra arbetsfördelning igen

Jag måste säga att jag är en hejare på att arbetsfördela rättvist... Nu sliter ulf ute i hans trädgård med gräsklipparn ohc trimmern... å vad jag gör... jo jag sitter vid datorn och läser bloggar... med ett glas vin bredvid mig...

Visst är det rättvis och bra?! Jag gillar den arbetsfördelningen i allafall.

På eftermiddagen var vi till strannastugan med kusinbarnen för å meta... trots att krotuv låg i och simmade hela tiden trodde jag inte barnen skulle på napp... men se fiskarna brydde sig inte om det... de nappade hej vilt ....

nä nu vill jag läsa lite mera bloggar...

ha en alldeles bra lördags kväll

Kommentarer
Postat av: Anna

M mm precis så...fördela o få lite tid över för det man själv vill... som att vara med hundarna...jag förstår att du njuter då...fortsätt med det..

Postat av: Mia

Jisses vad du är duktig på arbetsfördelning! ;-)

Sån vill jag också vara, men det krävs kanske nån att fördela det till...

Krutov kanske lockade till sig fiskarna? Bara det inte blev den elaka storgäddan.. L

2008-08-23 @ 21:39:26
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback