Ikea

Med ett leende på läpparna klev vi in i IKEA, jag lovar,.. det har nog aldrig hänt mig tidigare...Är inte en sådan som gillar att shoppa.... MEN med anna som sällskap och ett mål i sikte så kändes det väldigt förväntansfullt...:-)

Vi började med att äta lunch där .... och sedan tog det inte lång tid förrän min mage sa ifrån.... TOAN...vart är TOAN..

När magen lugnat sig lite så fortsatte shoppandet.... dröjde inte länge förrän huvudet sa..nä nu fan får det räcka... jag gjorde mitt bästa men kände att min guist försvann... Anna kämpade tappert och hjälpte mig att hitta lite saker Men till slut så ...ä vi skiter idet här... Då hade vi tillbringat ca 2 timmar inkl lunchen på Ikea... Det räckte för mig..

Hur som helts hittade jag lite saker

Denna ska jag lägga tklipp/trimsakerna i... ska sätta hjul under så den blir lätt att rulla....
Sedan hittade jag lampor, matta till lilla badrummet och lite andra roliga saker.
Hann ävne med 2 härliga promenader med hundarna, frissan och arbtsförmedlingen igår... jo senare på kvällen hade jag healing ohc privatsittning också...

Kvällen avslutades med te ohc mackor vid köksbordet med anna och robin... härligt...

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hur orkade du med allt det där på en o samma dag?!

Skulle räcka för mig med IKEA-svängen o sen skulle jag vara däckad!

Ha en bra dag!

Postat av: Caina T

Vad kul med IKEA!

Jag tillhör nog dom som skulle vara på prispallen vid ett SM av shopping ;)



Kramisar!

2008-08-20 @ 14:00:00
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Carina

IKEA i lagom dos är toppen och då helst på

en vardag eftersom helgerna är helt hopplösa

att ens komma framåt här i Gbg i alla fall!

2008-08-20 @ 20:06:41
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Carina

Tredje Carinan gillt ;)

IKEA är kul om man har en stor plånbok med...men vem har det :/

2008-08-20 @ 23:23:20
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback