inget speciellt

ja dagarna går och livet rullar vidare... var ju på bandy i går med sonen i falun... tyvärr en förlust med 7-6...  vi låg under med 6-3 och lyckades vända till 6-6... tyvärr petade de in bolljäkeln i mål strax före slutsignalen... lite  tufft för killarna att kvittera så...förlust bidde det....

Har väl inget nytt under himlen att berätta om... det är jobb och vardag... det innefattar mest djur... barn och bandy känns det som... och kärleken får den lilla tid som är över...fniss fniss... 

I morgon är det djurprat mest hela dagen,  alltid lika spännande.... se vad de berättar för mig,.... Har haft många djur nu som berättar om hur det ser ut där hemma...  vart köket ligger i förhållande till hallen, vart sovrummet är, trappen upp till övervåningen osv osv... märkligt det där.... om det är ljusa färger osv.

å så trött jag är känner jag... natten har varit jobbig för mig och hundarna... mest krutov... han har nysit och nysit och sedan kippat efter andan, hur många ggr som helst... var hos veterinären idag.... 1100 kr fattigare och han trodde det var noskvalster...
så många ggr som de har haft noskvalster men aldrig har de  varit så här sjuka....

Nä fan nu måste jag slänga mig i säng... jobbade 10 timmar i dag.... sedan allt här hemma mm  och dåligt med sömn ju så det tar på en...

å jag känner hur jag börjar svammla:)

go natt

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hur botar man noskvalster....meducin eller????

Stackars Krutov, det låter inte roligt...

Kram

Margaretha

Postat av: Carina

Talar de om hur det ser ut där hemma...hoppas verkligen inte att Goldie skvallrade om hur min garderob ser ut ;)

Kalendern är nog sönder bläddrad vid det här laget av min bulvan :D

2008-12-10 @ 18:27:19
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback