ledig förmiddag

vad gör man då?... fick ett återbud (förkylningstider) så jag blir ledig i dag på fm... på ett sätt lite tur för mig,.. jag är ju så förkyld själv...
Om jag orkar så tror jag att jag ska skynda till staden för att titta på en julklapp till sonen som inte finns här ibyn... har redan kollat...

Känns som att när ma n väl är i staden... så ska man fika... men det är ju inte så kul ensam... ja vi får se vad som händer idag... jobba på eftermiddagen ska jag i allafall..

Tyvärr ingen promenad ... krutte är nog lite sämre igen... det är märkligt det där...

nä nu ska jag koka kaffe... oj vad det suger nu:)

känns som det var något jag skulle berätta ... men fasiken... jag verkar ha glömt det ...hm

huj så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback