Vimmerby + lite annat

 en härligt god chutney som jag fått från en kund... mkt god
 lite kusligt var det allt denna eftermiddag/kväll när jag rastade hundarna vid stranna stugan

Nu kommer lite bilder från vimmerby
 man kommer lång med kaffet mellan benen...  jag på vägen ner till vimmerby...
 härliga skylt... nu bultar allt hjärtat lite snabbare
 kärt återseende... lilla doris tar emot mig först... snabbt in i bilen... den här känner jag igen säger hon. Doris är en mkt mkt underbar liten hund.
  Bosse och Bettan, Kajsas super härliga kaniner... tack för fikat kajsa:)
 många olika fika hann vi med... gott gott
 Till alla män.
 Sigge vill också ha fika... han tigger så gulligt.... Han lärde sig av min gamla hund Fhelix, en stor hoffe hane.... han kunde lägga huvudet på bordet ... så där gulligt ni vet.... DET snappade Sigge upp... MEN sigge är en sheltie... och måste stå på bakbenen för att nå upp...
 en nostalgi tripp till skogen där jag red min häst och gick promenader med blandras tiken Lizzy... underbara skog... det kändes så konstigt att gå där igen, vissa stigar kände man så igen och vissa hade man glömt bort.. Så det kändes i hjärtat på en, alla minnen.
 å shoppa han vi med... Marias nya tomte:)
  å mat, massor med god mat tillagades i marias nya kök... 4 nya recept har jag fått med mig hem... undra om det blir av att göra det... ska försöka i allafall... Maria är världens bästa kock....
 go Sara, grann jäntan, skickade ett sms... halv 7 kommer jag in med fikabröd om ni vill ha.... OM vi vill:) tack snälla sara att du tänker på din granne och deras gäst.... fniss fniss mysigt hade vi.
 resan hem gick i ännu saktare mak mot dit resan... här åker jag på motorvägen...

Tusen tack Maria och Lasse... å resten av familjen för att ni finns å ger mig en härlig vecka hos er. Tusen kramar till ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback