lite kul


Detta har jag knyckt från
http://solgudinna.blogg.se/


Höger- eller vänsterhänt
: Höger, men jag kan använda vänster... är inte helt bet:-)
Humör just nu: Jag har precis tränat hund å då är jag alltid på topp:-)

Favoritgodis:
 Saltlakrits

Är det nåt du absolut inte äter: Surströmming

Kläder just nu: Hundkläder ala oömma
Musik just nu: reggie

Vad sa du senast: okej...(sonen ville till träningen NU)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 50-60 talet

Sommarplaner: nä vi tar sommarn som den kommer, eller lite finns ju planerat ...vimmerby, tävlingar, uppfödarläger
Är du bra på matte: NEJ, vågar man skriva det ......jag är ju ändå ekonom:-))

Fisk eller badkruka: Badkruka!! absolut..närmare 30 grader vill jag nog ha om jag ska kunna bada
Saft eller alkohol:
 Vatten och lite rött vin...

Längd och vikt: 1,67 eller var det 1,68..... alldeles normal
Hur många kuddar sover du med: 1

Favoritväder:
 Sol och helst varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: familjen, mat å ett sällskapsspel

Spelar du nåt instrument: Nej, har spelat piano och gitarr...som ung men kan idag inte ta en ton.
Morgon- eller nattmänniska: Både och...

Sparare eller slösare: Sparare!!
Vem är viktigast för dig: Mina barn

Bästa film: finns så många...
Tror på liv på andra planeter: japp

Kommer du ihåg din första kärlek: Ja då...
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej nej nej...

Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Ja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja för det mesta och jag är mkt bättre på det nu för tiden.

Ser du på kärleken som ett misstag:
 Nej 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag har 2, det räcker :-))

Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: ja

Snarkar du?
 bara om jag är förskyld men inte annars ...tror jag
Rädd för insekter? nej

Äckligaste insekten:...
Största svaghet: oj...konflikt rädd, även om jag blivit bättre på det nu...

Det här är jag bra på:
 promenera, träna hund, fika
Bästa bok?läser nästan aldrig, kanske 1 bok vart annat år högst men jag läste en bok i sommras som heter Ashima... handlar om guds fru... den sträck läste jag

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
 flyga kanske
Chips, morötter eller godis? allt !

Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? bloggar

Har du nån flickvän/pojkvän? japp, en särbo
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har redan både och.... öronen och en tatuering på  axeln

Stökigt eller välstädat? Bara det är "plockat" så gör det inte så mkt att det är grus på golvet...
Gungar du på stolen?
 Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja fast jag är jäkligt höjdrädd
Vilken hand håller du gaffeln i? alltid höger

Hur många syskon har du?
 1
Vad är du mest rädd för? jag tänker aldrig på olyckor å sånt...då skulle ma n ju bli knäpp ju

Saltar du på maten? nej
Gillar du att sjunga? ja men hellre än bra

Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
 Distribution och kontor...för det var slappast

Anser du att du är stark? har  varit mkt stark fysiskt men på grund av sjukdom mm så är jag inte så fysiskt starkt längre men jag är nog rejält psykiskt starkt

Brukar du sola? JAAA om du menar ´den riktiga solen:-)
Vad gör du om du får hicka?
 jag hickar... tills det går över

Har du komplex och för vad? ja herregud jag är jätte tramsig,  det mesta på mig

Röker du? Nej,

Snusar du? Nej,
Använder du knark? Är du dum i huvvet??? NEJ!!!!!!

Kaffe, te eller inget? Te på morgonen, sen kaffe...kaffe...kaffe
Har du en besatthet? det kan variera...


Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att läsa in sig på sina blogg vänner...jag får nog bjuda på det jag också fult att läsa om andra och inte gör det själv ;)

Postat av: Mia

Jag håller med Carina...*L*

2008-02-05 @ 10:02:40
URL: http://www.matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback