lite vinter bilder från igår och förrgår...

 en promenad nere i bäck i skymmning...ngn stans därute står 4 rådjur... mkt vackert... de stod kvar trots att vi passerade dom på 50 meter... 3 av dom sprang lite iväg men stannade upp på kanske 100 meter medans 1 st stod kvar... Jag försökte hela tiden tala om att : jag HAR hundarna i band. ( för jag kallade in hundarna och kopplade dom för säkerhets skull,...kocco drar inte henne har jag koll på med kruttebus är jag inte säker på) Ni är trygga och säkra, jag ska bara gå förbi... rabblade detta hela tiden för jag ville inte störa dom...

 marianne, erika och jag tränade platsliggning med våra hundar... här laddar de upp inför övningen.

image261

En fin eftermiddag med kärleken ute på isen ...  "tömma mörtstugor"
image262

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback