efter regn kommer sol:-)

i morse regnade det... så trist.... timmarna gått ohc jag råkade titta ut genom fönstret nu...
SOLEN skiner..HÄRLIGT..

tränade lite lydnad i går.. på en isbelagd parkering med några hundkamrater... men jag var där mest bara för störningen.... för jag vill inte träna på is...blir ingen kvalite...då avstår jag.
Men han har det lite kämpigt med mkt folk och hundar... han tror ju alla är till för honom...
Man upptäcker att man är mest i skogen och själv.... på gott och ont..

I dag ska jag leta mig en bättre plats så jag får kalitets träning....  om 2 veckor ska vi ju tävla ohc jag vill så gärna få till det... platsliggningen alltså....

I kväll blir det nog hockey i alfta.... Robin har match.... Jag tyckte att sonen skulle vila från sin träning så han, jag och anna kan titta på hockey i stället... tror sonens kropp behöver det...vila alltås;-) allt verkade vara ok i morse men fick ett mess nu där det stod kort och gott:- Jag ska på träning

Ja happ... det var det... ska försöka lirka lite så får vi se....

I morgon har jag en del djurprat inbokad och jag har tänkt träna hundarna ordentligt....
Å så önskar jag solsken även i morgon:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback