gamla bilder

fått lite bilder från mina barns storasyskons mamma Anette... det är ngr år sedan men härliga. (om ni inte hängde med där så har vi flera saker gemensamt Annette ohc jag:-) en sak är X.et)
Det är fiske bilder i från Norge....

    

Här är lite bilder från deras stuga häritrakterna då daniel följt med..
  

Daniel..... daniel, larsa, Nora (kusin till både daniel ohc simon), simon.... simon ohc larsa

Inte lätt å släktforska i framtiden...
Daniel har 4 syskon men jag har 2 barn, hans pappa har 5 barn. Simon ohc Daniel har samma syskon men varken samma mamma eller pappa?! fniss
Men det underbara i allt är... det är att vi alla kan umgås och annette och jag har mkt fin kontakt...
Tusen tack annette för fina bilder:-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ojoj, inte visste jag att norge kunde vara så vackert.

Postat av: Nettan

ja, det där lät snurrigt, tur att man är släkt med dom så att man förstår, lite i alla fall,,.
Daniel är såå söööt när han sitter i båten och knäpper händerna(snälla gör så att jag får fisk,,,)
Daniel har alltid varit som en lillebror till Simon, fast dom inte är släkt.KramiZ på er!

2008-01-22 @ 19:27:13
Postat av: Carina

Norge ÄR vackert,men det var länge sedan jag var där nu.
Släkthistorian hängde jag inte med riktigt...klurigt det där.
Jag trodde inte heller i min ungdom att jag skulle kunna jobba med människor, men ack vad jag misstog mig. Tycker själv att jag är precis på rätt ställe nu, hellre äldre än barn faktiskt.

2008-01-22 @ 19:31:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: ejmis

Svar: Jag har funderat på om det inte är det han "säger" =)

2008-01-22 @ 19:40:52
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Helen

Fina bilder :)
Alltid roligt att ngn gillar det man bloggar om.
Tack för din titt inne hos mig o välkommen tillbaka :)
Ha en bra dag

2008-01-23 @ 14:25:10
URL: http://qristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback