morgon stund

lättare än vad jag trodde.... var det att börja jobba 05,30 i morse... nu har jag tagit en kort rast... bensträckare...hm å så sitter jag  här å skriver... det är ju kanon:-)

Man blir förvånad de få gånger man far genom byn strax efter 05,15 ....det är mer folk i farten än vad man kan tro... grann verkstan här var i full gång när jag kom.... runt 05,25

Varför jag är i farten så tidigt när jag inte börjar jobba förrän kl 08...så ska jag träna bevakning idag...å så smet jag ju lite tidigare i går för å fika med anna så jag har lite tid att ta igen....

Ja mina vänner... ha en god morgon... å njut av livet:-)) det ska jag försöka göra.... bara hoppas att vädret blir bra;-))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback