sol :-)

Så härligt med sol... igår  var man inte munter... hur  många ggr fick ma n dra ur kontakten på grund av blixtar och dunder....

I går åkte vi på trav hela familjen och hade som vanligt en mkt härlig kväll...vi fick endast lite stänk på oss....  och jag gick 30 kr plus... nä förresten... jag lånade en 10 av ulf...hm så det blev bara 20 kr plus då;-)) fniss..storspelare som jag är...

Jag njuter bara av att vara där... har inget behov av att spela... jag tittar på vackra hästar och bara är...

Nu väntar jag på att köttet ska tina så vi får lite mat i oss....

Sonen ska snart ut och springa och har lovat att ta med sig kruttebus... så får han en liten pulshöjare... det kan han behöva...så får vi se om sonen vill göra om det eller om han säger AAAldriiig MERA..... :-)

Kärleken är så duktig så... han snickrar hela dagarna (stackarn, men det är själv valt)... och jag bara är... har lite djurprat och lite hundträning både för min egen del och hjälper andra.... så kul...

Jag följer ju lite bloggar på nätet och en del har ju tisdags tema... denna vecka är det tro....

Tro ja, det kan vara så himla mkt...en del har så härliga tolkningar på det...förresten... vilket tema de än har så har ni så härliga tolkningar... jag blir så impad...

Jag blir ju ofta påmind om en slags tro... å det är ju ex djurkommunikationen... En del tror och en del tror inte....
Jag har lärt mig... de som inte vill tro eller väljer att inte tro... de behöver inte...spelar ingen roll HUR mkt "bevis" jag lägger fram så tror de inte.....
Mig gör det inget....  Jag brukar säga... en del tror på gud å det är helt ok då... En del tror på radiovågor ...de ser vi inte heller.. ja ja listan kan göras lång...
Men alla tror som man vill... så är det väl antar jag... Nä jag bryr mig inte längre att bli frågasatt... Jag VET att det fungerar, det räcker ...
Ha det så bra... nu ska jag laga mat...

Kommentarer
Postat av: Carina T

Ja idag har det varit underbart med sol, den har vi väntat på länge!

Jag har haft en så otroligt givande dag, haft besök av Therese & Atlas och vi har tränat i vatten. Kul att man har någon att träna med, trots att de bor ca 15 mil från oss.



Vill bara tala om att jag tillhör skaran som tror på djurprat. Du är otrolig på de området.



Kramisar!

Postat av: Anna

Ja jag brukar spela på hästar ibland....tar dom som har trevligast namn typ...har inte vunnit något så det är nog fel taktik.Jag tycker du gör rätt i att bara vara...man måste ju få ha det gott o göra ingenting ibland...

2008-07-22 @ 19:13:11
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är som med politik, alla har en åsikt men inte lika alltid. Var och en har rätt och tro som den vill i vårt land och det är väl skönt.

Såg att du har haft en bloggträff med Carina, så kul.

Kram.

2008-07-22 @ 21:39:53
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hmm, tror inte alls att du är dum i huvudet!!

Tänkvärda ord hos dig!

Sov gott!

2008-07-22 @ 23:46:42
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback