fredag på gott å ont

  och ....  men det är fort över... jag gillar det inte, Inte för jag är rädd för det men jag vill ha sol och varmt när det är sommar... så enkelt är det.

Har ätit kvällmat alldeles alena... Sonen åkt till sin far...alltid lika skit jobbigt. Anna kommer sent i kväll:-)

Jag sitter och väntar och önskar bättre väder så jag kan gå en skön promenad med hundarna...  jag bara vill inte just nu gå i regn.... jag bara vill inte...men snart måste jag ändå... hundarna måste få sitt ju.

ja ja  veckan har gått fort... tycker det bara ha sagt tjoho.... så är veckan slut.

i morgon har jag djurprat, en papegoja. sedan blir det packning med stort P

Vi åker till sveg för tävling kommer hem söndag kväll. Måndag morgon tidigt åker jag till uppsala kommer hem torsdag kväll...så jag får tänka på allt... katter, hundar...ena följer med ohc den andra får stanna hemma....  mm mm

Ni märker... jag har inte så mkt att surra om så det blir rappakaljan till slut.... fniss

hur som helst.... heja sverige i morgon...då sitter jag i en campingstuga i sveg och tittar på matchen genom en liten liten medhavd tv.... 

ja ja kanske jag hinner skriva lite i morgon men annars ska ni ha de så bra.

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Hoppas att du får en trevlig helg i stugan....

Kram

Margaretha

Postat av: Plogflickan

Ha en fin helg! Lycka till!

2008-06-14 @ 08:11:27
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Carina

Regn låter ju helt underbart, här är så torrt så allt är helt utbränt och fult just nu!

Ha en go helg och hejja Sverige!

Underbar fredagsbild du hittat :-)

2008-06-14 @ 15:23:24
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback