middag, badning och mkt spår

Gårdagen bjöd på ännu en underbar dag:-) vi var bjuden på student middag...så gott så gott....:-)) ....


badning för vissa...Krutov mycket nöjd över hans allra egna pool.... (kocco vill inte bada så ha nhar poolen för sig själv)


på kvällen åkte vi till en lite "pärla" vid älven där man alltid får vara själv.... eller nästan... jag hittade spår efter dom...


 liten fågel  litet djur och fågel   stor fågel

en älgko med 2 ungar såg vi också men hann inte ta kort och hittade inga spår

 mattes fot och koccostassavtryck   och krutovs...viss storleksskillnad

 hundarna bader... eller ja..kocco springer i vattenbrynet och leker lite...krutov simmar... hela tiden...vi var där i ca 40 minuter och han simmade nästan hela tiden... var upp och herjade lite med kocco i 20 sekunder för att sedan slänga sig i vattnet...  krutov simmar och kocco står på land och tittar på honom...
å kärleken badade  jo då... han kom i till slut:-)..... än jag då? TOK HELLER... jag satt på stranden och nöjt av naturen.... alldeles för kallt....:-))

Jo vi fick främmande.... några släktningar som kom på besök.... för övernattning.... ena paret har jag inte sett på 30 år? ungefär... det andra paret har vi haft äran på besök förra sommaren... men innan det ...lika länge sedan...
Mycket mycket roligt... det är på mammas sida...Hemström....
Kom gärna flera gånger:-))

Nu väntar en ny dag... och jag ska till jobbet.... hoppas värken int e blir allt för jobbig...

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: älinpälinälinpälin

jävlar vilka va dom som du inte hade träffat på 30 år? :O www.flowersarebeautefulsoareyou.blogg.se

2008-06-04 @ 08:24:59
Postat av: Pialotta

Kul att räffa gamla bekanta och är det så länge sedan så måste det vara dubbelkul:-)
Bada, nej inte jag heller, men till helgen blir det säkert några bad. Det ska bli ännu varmare spås det.
Ha de fint o hoppas din värk är bättre.
Kramar

Postat av: Ärtiga bruden ;)

Bada låter inte dumt nu det....överväger själv att det är dax snart.
Krutov ser happy ut för sin pol han :)

2008-06-04 @ 19:05:56
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback