kan man leva på gamla meriter;-)

min son sprang 1 mil i går med bandylaget.... i lugnt tempo... jag minns inte tiden men så lugnt har jag för mig att det inte var...

skulle precis öppna munnen för å tala om att det minsann har jag gjort med...men jag lovar orden stannade vid tanken, för en gångs skull hann tanken ifatt munnen och jag började tänka på NÄR nu detta var...men så länge sedan är det väl ändå inte... DÅ när jag sprang 1 mil på 53 minuter... ganska bra för en tant i min ålder och ganska så otränad... eller hur.... men när var det nu då?...hm minns minns minns...hm

Jag hade Fhelix...hm han dog mars-02...oj... han blev 7 år och det måste ha varit i mitten av hans värsta bus ålder... alltså vi backar ytterligare några år.... så kanske -99 ? oj hur ung/gammal var jag då da....36 år ...oj oj  ÄR det så länge sedan....

i ärlighetens namn... dessa meriter kan jag bara inte leva på längre..... bara att inse att jag har blivit för LAT...


snart får väl någon binda mig efter bilen om jag ska orka springa;-)) fniss

ha en bra kväll... jag ska upp kl 04,00 tjoho:-))

Kommentarer
Postat av: maria a

Håller tummarna för er i morgon!

2008-05-23 @ 21:25:32
Postat av: Ragnvi

Men, när man läser allt vad du gör med hundarna kan jag då inte alls tycka att du är lat!!
Lycka till i morgon!

Modigt gjort, klart det är! Säga upp sig...vilken dröm!

Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Tack så mycket :)
Ja hon är otroligt söt.. :)

2008-05-23 @ 22:05:18
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Carina T

Ja du har helt rätt! Måste försöka vända de där "nervtankarna" åt något annat håll. Man får ju göra bort sig ;)
Vi ska hålla våra tummar och tassar i morgon.
Själv ska jag passa på att träffa en vattenlydnads kompis och träna i vatten någonstans mellan Sandviken och Ockelbo. Passar på när jag iallafall ska till Valbo på emamination i allmänlydnad.

Kramisar!

2008-05-23 @ 23:46:13
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: soffie

tycker absolut du inte är lat!
Hoppas du får en härlig helg

2008-05-23 @ 23:55:24
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: carina

Lat ??? tillåt mig små le :)
Fast det är klart jämnför man med en yngre Kats och kats i dag så kan det väl så vara. Själv har jag nog inte haft din energi ens när jag låg på topp :/
Friskt vågat ta ett steg ut i något du inte vet var det slutar....men nog ser man mellean raderna att det finns mycket i dina tankar som gör att du kommer att lyckas.
Rötjärn ligger mitt i mellan Vikeberget och Vinbärsbacken.

2008-05-23 @ 23:56:21
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback