kan man se en ljusning?

Jag tror faktiskt det...  det snöar inte längre det är underbart!!! Det snöade i 2-3 dygn helt sjukt...  På några dagar svängde det ca 30 grader.... förra helgen var det ju så in i norden varmt till att falla till minus grader... sjukt sjukt..

men ingen snö som faller just nu.... men alldeles vitt på backen.... Jag skickade bilder till våra vänner i USA , de som n yss åkt hem,.. ni vet vilka ni som följt min blogg,...
De bara skrek rakt ut när de fick se bilderna (samma som jag har här på bloggen) de tycker det är så häftigt med snö...

Nu ska jag i allafall packa grejer och åka till LJusdal för tävling... så kul... viktigt tävling då det är kval till DM.

Måste bara säga...tävlingslydnads kursen jag hade i går... kanon kul...vilka otroliga framsteg de gjort på bara 2 veckor... alla hade verkligen tagit budskapet till sig och de är fantastiskt duktiga. Ska bli spännande å få följa dom, kanske hjälpa dom lite mera på vägen,... de är bara å höra av sig som jag sa till dom...
Å två har jag redan lovat mera hjälp till. Kul att de är på hugget.

nä nu måste jag rusa:-))

ha de gott på helgens sista dag...

Kommentarer
Postat av: Carina T

Tusen tack för en givande och intressant kurs!
Känns som man har fått energi igen.
Har läst "djurpraten" du hade med mina hundar flera gånger och jag ler och skrattar åt dom. De stämmer så bra.

Kramisar!

Postat av: Anna

Ja det var ju helt galet vad ni fick kallt plötsligt.
Inget kul alls..jag har däremot haft en underbar dag i Vimmerby... dina hemtrakter. :)

2008-05-19 @ 18:56:53
URL: http://filipendula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback