krutov tar över mig

fniss
har jobbat klart för idag, har precis ätit, rester... blev så kaffe sugen... måste ha kaffe först innan jag ägnar mig åt hundarna. Det är skitjobbigt för krutov att förstå... han vill här ohc NU !!!
Sitter här samtidigt försöker göra nöje med nöje :-)) dricka kaffe o blogga... men vad händer ? jo först kommer han och klättrar upp i knät... så jag kan bara skriva med vänster han... detta inlägg tar TID att skriva... han kommer å tar över mig totalt,... han är go samtidigt som han nästa sekund kliver runt i  knät å klamrar sig fast när jag försöker få ner honom,... så fort jag skriver åmar han sig, så fort jag slutar att skriva blir han lugn....

Nä nu står jag inte ut längre...ok vi går UT:)) försöker senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback