skarpt läge

har suttit och skickat sms till mina kunder... tänk...skicka sms... men jag vill inte ringa så här tidigt... och det fungerade ju:-))

Blev väckt i natt runt ett tiden tror jag det var... hade sovit 1,5 timma.... Tomas på hemvärnet... ville ha hjälp att ringa runt till alla hundförare... En man har försvunnit. Fick en del uppgifter som antecknades....

Polisen letat med hund hela natten och nu behöver de hjälp.

Kl 05,00 skulle jag sätta mig med telefon å ringa in folk....  lite svårt att somna om ... lite uppjagad blev man allt.... så nu har jag ringt runt till våra hundförare, snacka om att jag var nog lite trött, svårt att hitta deras telefon nummer...... 
Till min granne som också är hundförare så sjöng jag i telefon...gooo mooorrrgon....  å så skrattade vi...

allvar allvar... skarpt läge !!! vi blev snabbt sansad.

ätit frukost och packat mina grejer och hundens grejer... åker nu...

alla håller tummarna nu att vi hittar honom,... välbehållen...

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Håller tummarna på att allt slutar lyckligt.

själv har jag bara den hemska artikeln i expressen i huvet har knappt sovit något inatt om nätverket som gör övergrepp på hundar o andra djur köper hundar billigt av barnfamiljer som tror att dom får ett bra liv på landet brr.

Postat av: Carina

Hoppas att han är till rätta nu och välbehållen...en hel natt i skogen, kanske hör varg yla runt sig :/

Hörde att det var varg ifarten i de trakterna helgen som var.

2008-11-12 @ 08:08:05
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina

Så tragisk....ag hörde på radion när jah åkte hm från jobbet igen att han inte var funnen då, vi 8.30....var han skadad...eller får du kanske inte säga sådant ?

2008-11-12 @ 13:24:28
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skarpt läge.. Allvar alltså... Hoppas allt löser sig till det bästa och att det slutar lyckligt!

2008-11-12 @ 19:03:26
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Mia

Han hittades...eller hur?? :/

2008-11-12 @ 19:11:29
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback