"gooo morron" :-))

Kl ringde05,00

God morgon mina vänner... hoppas natten varit god...för min del var den väl ngt bättre än genomsnittetsnatten så jag kan inte klaga...

Det är väldans mörkt ute... usch det gillar jag inte....

Har varit ute med dom, gett dom mat, och utfodrar mig själv frukost. För snart måste jag åka.

Vi bär i väg till Sveg... där är det både utställning och lydnadstävling... Vi får se om Krutov klarar att hålla fokus idag:-))
Han har lite svårt för det... ngn period som han är inne i...

Nä nu har jag väl inget att prata om, ska nog läsa lite bloggar....

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon o hoppas dagen gick bra i Sveg! Där var jag en sväng i söndags....

Så otroligt vackert du bor! Härliga höstbilder!

Postat av: Carina

Samma här, bättre på så sätt att jag sovit

5 timmar i rad utan att gå upp på

toa en endaste gång!!

2008-09-20 @ 09:16:14
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Carina

Redan kl05.00 jag som tycky´te jag var duktig när jag klev upp 7.30 idag.

Hur har det gått för er Sveg idag?

2008-09-20 @ 21:05:24
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback