lite smått å gott i stressen

satt match sekreterare i fredags... så blank isen var före match ... å vad bandy sugen man blir:-)

 En sådan här äcklig fästing hittade jag på Kocco... förstår inte hur jag har kunnat missa... man går ju igenom hundarna varje dag...me ntydligen har jag verkigen missat denna så det fått suga sig såååå stor

Jag tycker jag hinner ingenting... jobbar med härliga hundar och deras ägare... så kul...

kommer lite före efter bilder.... bilderna är absolut inte bra...förstår inte hur dåligt jag fotar emellanåt....

  pudelkillen Ludde... blev så himla fin...NU passar han bättre som häst /gårds hund han är... tyvärr syns det inte så himla fin han blev... öronen ser ojämna ut MEN de är faktiskt inte det i verkligheten...fniss han drar vänster örat lite bakåt...därför det ser lite konstigt ut.

 ännu en charmör.... som var mkt rädd för blåsen sa matte... men det var inga problem...  virade en handduk runt först... sedan talade jag om för honom att : det är ok att känna oro MEN du är trygg och säker... Jag var hela tiden mkt noga med att studera honom och jag försökte verkligen ge honom lugna och trygga eneriger... Jag lovar... Han nästan somnade emellanåt när jag blåste honom... (finns vittne på det) underbara djur. Hellre får det ta lite längre tid... bara de slipper stress och obehag...Så här fin blev han ... bra bilder va?;-)... JA jag vet..men jag sa ju det;-))

 en lite spjuver;-)) blev så otroligt charmig... såg ut som en valp igen

bilderna visar tyvärr inte upp deras rätta jag... men inte alltid så lätt att fotografera en pigg hund... eller är det jag som är seg kanske:-)

Flera före efter bilder finns under klipp / trim länken på Kats &  Dogs....

innan jag rusar vidare måste jag säga... jag skjutsade dottern hem idag... tog med hundarna då jag kom på att hon bor bredvid alftas fina motionsspår... sagt å gjort... härlig promenad...MEN jag fattade INTE hur lederna gick... jag lyckades inte ta mig runt... Är jag blond i hela "huve" eller???? å kablarna mina ... de måste ha varit milslånga och krokiga idag... Ja ja .. .det lilla jag såg innan jag gav upp... var ett mycke vackert motions spår...

Kommentarer
Postat av: Carina

Gillar handduken runt spanilekillen....och ditt sätt att komma på, blir så varm och glà.

Så du hittade inte runt i vårt spår....men du skulle ha följt sladdarna på stolparna som lyser upp vårt spår så bra ;)

Postat av: ejmis

Vad fina dom blir efter din frisering.

2008-09-24 @ 07:28:59
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Tycker dina bilder är jättefina!

Killen med handduken är ju bara för go!

Stressa inte sönder dig!

2008-09-25 @ 08:05:07
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad söt han var Presley med handduken =o) Vi blev mycket nöjda med resultatet och kommer boka en tid nu i veckan, har gått på tok för lång tid, men vi har vart bortresta.

Hoppas du ser framemot att snygga till min pojk igen =o)

Kramar/Linda (Presleys Matte)

2009-01-16 @ 17:37:00
URL: http://cherrylipps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback