En så härlig söndag

Dagen idag har varit kanon... härligt väder igen... man är så väderbiten nu efter 5 dagars hundträning ute... fniss..Men idag har jag inte tränat mina hundar utan tränat andra med deras hundar... det är så kul så kul...

En av deltagarna har fotat lite så jag hoppas hon delar med sig lite av bilderna senare... så håll ut så kommer det lite bilder...

Nu börjar våren på riktigt känns det som. I stället för att vara inne och städa igår som jag skrev att jag skulle så var jag i allafall duktig att skura, olja altan... :o)) så¨duktig så... sedan kom anna och robin för en fika.... och fick erbjudande om att följa med på fotboll till Alfta... Å det tackade jag INTE nej till... YES... jag slapp städa...tjoho.. Måste säga att jag är verkligen en hejjare på att prioritera :o)) fniss tyvärr förlorade alfta mot viksjöfors .... suck

 VI käkade kvällsmaten ute i går med syrran och hennes familj...  så häftigt att sitta där med grillen och en snöhög mitt på gräsmatten kvar... grön gräs runtomkring... ja ja  grön och grönt... nu överdrev jag lite....



Lite före och efter bilder som jag inte hunnit bjuda er på...

En go en basset som vill bli helrakad inför sommaren
 å efter

Här en cairn terrier som ville bli trimmad  å efter

Kommentarer
Postat av: Anna dansar in

Mmmmm nu har det varit härligt ute du..man blir helt härligt trött av allt utearbete..ja men vilka stiliga hundar hjär då..vårfina till max..jag blir alltid så glad av dina hundbilder..känner att du är så go med hundarna..visst är du det..mmmm så är det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback