fredag

jahapp fredagkvällen är här... suck så fort det går. Fredagar är ibland så härliga och ibland så jäkla jobbigt... den senare är just en sådan fredag. Sonen åker till sin far. Alltid lika jobbigt.

Tror allt kusinerna bus har haft ett hyfsat påsklov... vissa dagar har de varit ute och "härjat" i flera timmar... flera grabbar samlats på gården....
Jag passade på att göra en sitt igrupp och en platsliggning med krutov och kocco i den värsta härjet... fniss...

Just nu ligger jag i ulfs säng med båda hundarna bredvid mig och hans bärbara i knät... jag kände mig så dålig när jag kom hit så jag var tuvngen att börja med att vila... vila med datorn...hm ngt nytt för mig... lite mysigt är det allt... hoppas att han kan läsa mina tankar... ett glas vin skulle inte skada eller hur? fniss
 tror allt jag skulle må mkt bättre då...fniss fniss...

Har inte fått igång det trådlösa modemet  eller vad fan det heter... fungerar på mitt rum med inte i sonens rum...

ja happ... har jag verkligen inget mer att jamla om...hm låt mig tänka...  i morgon ska jag jobba... 2 hundar i morgon. Sedan blir det att nosa på Emil... min anna har ju blivit moster igen... å nu ska vi dit och sniffa bebis... ååå så spännande... å när man tänker på när jag sniffade på anna så där... det är 19 år sedan snart... men fy fan vad tiden går fort...
Tänk för en kort stund, skulle jag vilja tillbaka i tiden för att få känna... känna hur det var, känna alla dofter, känna  de små fingrarna, känna värmen, se det underbaraste lilla leende, se hennes stora vackra ögon, höra hennes joller... suck...bara för en kort stund.... suck 

Nä inget vin har kommit än, måste tänka hårdare. tänk tänk...

må gott

Kommentarer
Postat av: Iréne

halloj.. tänkte bara tala om att telefonerna uppe i bruket har inte funkat sen före påsk så ditt internet kanske är me på de på nå vis.. :) man vet ju aldrig me tekniken..

Postat av: Anna

Mmmm låter gansak perfekt du..att softa med dator hund o vin..men jag hoppas du mår lite bättre nu sedan du fått vila lite.

2009-04-17 @ 21:51:54
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback