valborg

ja ha och vad gör vi då? Vi är bara hemma än så länge och jag tror vi blir det resten av kvällen... Jag vill inte lämna hundarna ensamma... då de är ensamma mycket nu när krutov är halt... Vill inte ha honom i trimmet då han kan bli uppjagad vid kundbesök... å han får ju inte bli det...

Har grillat... hade potatis sallad till... lite tsatsiki och vitkåls sallad  och grönsallad till... så gott... allt köpt och färdigt bara å ställa i ordning... lätt som en plätt fniss.

Vårfina hundar har det verkligen blivit i stallet... Malte så krullig och hårig... matte vill ta bort allt...


Presley vill också bli vårfin och slippa löv i öronen fniss
 å efter  så stilig så.
 Ludde ville bli av med lite päls och ett skönt rengörande bad.  så fin blev han... å mycket lättare fniss... mycket hår blev det:o)
En till som ville bli ren och fin ... Coffie
före  och efter


en go en kille som ville få öronhåren ryckt, lite kloklippning.., sedan var han nöjd:o)


vilka skönheter va?! veckan har också bjudit på tävlingslydnad och djurprat..

Ha en bra helg..

Jäklar vad det smäller utanför... tur mina hundar inte bryr sig... men tänk alla stackare som blir sä berörda...
kom ihåg bara att inte ömka... jätte viktigt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vilka snyggingar!!!!!

Postat av: Margaretha

Det är så roligt att titta på dina före/efterbilder !!!!! Så fina dom blir efter din makeover....hihi.

Fast jag tycker att den första var gullig i sina lockiga öron....fniss..

Kram

Margaretha

2009-05-03 @ 17:16:41
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback