go energi i flocken...

... har vi just nu. Helgens promenad i skogen vid vår vall var början på något mycket bra... Jag kände att något började hända med min kropp...

I går ringde min underbara granne... när har du lunch? hur lång lunch har du? mm... det visade sig att jag skulle få 2,5 timmar lunch... räknade jag ut lite snabbt...

Vad bra säger hon... då tar vi hundarna med oss och åker till skogs... jag fixar lunch sa hon :o))

Jag kokade kaffe, packade bilen med hundar och i sista sekund kom jag på... jag har ett litet campingbord... det tar jag med... Jag åkte i förväg medans grannen handlade mat...
 där är det.... :o)))  RÄKSALLAD ! gott gott

Marianne hade tagit med sig sin valp Qnut för att han skulle få träffa mina hundar för första gången.

Krutov sa...vad kul en lekkompis... ska vi leka? Kocco sa... så där gör man inte, och inte så där heller... skärp dig.
 Hej det är jag som är Qnut.
 mina hundar gick och åt av både lingon och blåbär... de är galna i det.

Tack snälla snälla marianne... vilken underbar lunch ! Gick med ett fånigt flin hela dagen tror jag...



Eftersom krutov inte kan få behandling av Mia så länge han äter kortison så passade jag på att ta den bokade tiden till mig. Det kändes som att nu är jag redo att ta tag i mina "fysiska" problem.
Var där i dag på fm och helt otroligt vilken bra behandling. Min kropp svarade otroligt bra. Jag har gått med ett flin hela dagen i dag också.. känner mig så otroligt glad inombords. Tror inte jag känt så här på flera år. jag känner mig också lugn och tillfreds på något sätt. Just nu i allafall.

Jag längtar till nästa behandling.

Vilka bra dagar .....

Kommentarer
Postat av: Anna

Så gott så härligt och picnic:ar är det bästa jag vet...

Postat av: GRANNEN

Hi hi...vad det såg härligt ut på vår lunch...nästan lika mysigt som det var!!

mer såna luncher..vi kanske ska göra kafferasterna där oxå! förresten, vi kanske ska öppna restaurang däruppe?!

Fortsätt må gott, kram M

2009-08-07 @ 10:28:46
Postat av: ejmis

Vilken sötnos Qnut är =)

2009-08-08 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback