en vanlig torsdag...

Dagarna går fort. ... livet går vidare. Man tror inte det för en stund när man är mitt uppe i en sorg. Men man måste. Har ju fler djur, jobb, hem och barn och sköta... man måste.

Djurkommunikation fram till jul fixar jag inte. Har fått bokat om till de kunder som bokat och de som ringer för att boka meddelar jag att det är fullt fram till jul.

Att öppna upp och ta in en annan individs energier är alltid känslomässig. Det är en upplevelse varje gång. Lika mäktig trots att jag hållt på i 10 år. Nu kände jag bara att...nä jag fixar inte att bli så känslomässig... Jag måste få läka inombords lite mera... få lappa ihop lite... bli lite stabilare... och jag hoppas ni kunder förstår mig.
Ni har ju er upplevelse kvar :o)) ... den som väntar på något gott....

Lite lugnt i trimmet denna vecka... lite konstigt det också... ibland undrar man vad som styr?... Det har ju varit tur för mig nu när jag är som jag är..
Men några godingar har jag ju haft och det är ju tur det så man får skingra tankarna lite.

Molly ville bli frisserad och få ett skönt rengörande bad

 efter

Här är ? eh total minnesförlust... men gud jag minns inte namnet... suck vad jag blir trött.. Men hon har så mjuk päls. Så vi rakar/klipper henne i rätt frissyr...  och ett rengörande bad fick hon också... Nu är hon så julfin.

 efter

 ville bli tovutredd och få ett rengörande bad

I dag är det torsdag i allafall... med allt vad  det innebär.


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Hej på dig ! Det är mest vanliga dagar hos också .. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback