Fredag en lugn dag.

 en riktig goding , så snäll så snäll, blandning mellan pudel och cocker. Han har problem med sina öron och fått medicin av veterinären. Men jag hjälpte till att raka öronen och plocka hår på insidan och inne i örat...  och öronrens. Försökte göra dom luftiga och fina. Klorna klippte jag av bara farten... Har ingen efter bild.

Dagens promenad tänkte jag ha ett teama...ev  träd/växt teama...började så smått men blev så tagen av det vackra landskapet så jag glömde kameran... så underbart väder idag...  solen värmde så gott..



men hörre ni... känner ni hur otroligt underbart det är att gå här ? känn solen, känn kylan, hör hur det knarrar under skorna i snön... känn...



Till salu

 bur för hunden i bilen. pris ide 1000 kr
 Jeppe grindar till 745 volvo. pris ide 200 kr
 lastgaller till 745 volvo fällbart. Pris ide 300 kr

finns Jeppe grindar till volvo 850 men glömde fotografera dom. Pris ide 500.

Kommentarer
Postat av: Irene

hejsan.. buren kan man få kolla om den passar i min bil? mina grinadar passar inte så bra så jag tänkte köpa en bur till nästa hund.. :)

Postat av: Anna

Mmm vackra bilder du..bra saker till hundar kan jag tro..jag är ju liksom nollad när det gäller hundar..men jag kan allt om sköldpaddor..:D

2009-02-13 @ 18:06:19
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback