rappakalja

så trött så trött... i morse min första sovmorgon på hur många veckor har jag ingen aning... minns inte... så vaknar förstås krutov  vid 7 och SKA bara ut... jag lyckas lirka med honom ända fram till kl 07,45.. då jäklar måste jag kliva upp.. förstod att han var nödig när han bara måste ut... MEN tror ni han dassa ? nääää toook heller... han var bara BUSIG !...

Å vad jag önskade att jag hade en morgon rastare , i allafall i bland.. tänkt så skönt det hade varit om någon hade hämtat hundarna och sagt.. ligg kvar du.... ( ja drömma kan man )
Normalt har jag inga problem att gå upp på morgonen men på helgerna vill jag gärna vakna själv , vaknar ju tidigt ändå men vill INTE ha några störningar... om ni förstår hur jag menar...

Hur som helst klev jag upp och gick ut..  kocco gjorde i från sig men kruttebus sprang och busade i snön ,...så lycklig :o)
Väl inne upptäckte jag att jag hade glömt frukost ( sov hos ulf) hemma... med min mage måste jag ha en special frukost... jag var för trött för att låna hans bil för att åka hem och käka... nä jag kröp upp i soffan med ett glas vatten och en hårdbröd macka med smör på..bara hoppas på att magen håller,....suck... stackars mig... fniss fniss

När han själv behagade vakna och komma ner var klockan mitt på dagen... ack sådan sovtuta...

Är just nu hemma i allfall, har gått en promenad med hundarna, matat katter och gosat med dom, jag har gjort mitt bokslut för firman,..  ska till ulf igen för lunch... sedan ut igen... kanske kanske jag orkar med lit e lydnad...

Syrrans kille Thomas har fixat lite med bilen ... morfars bilen som jag lagt beslag på... bromsarna strular... så det har inte gått att köra... men nu har han löst det ... På måndag ska bilen in igen på verkstad... hoppas på en lösning...

Men det känns som huvudet tippar av halsen... ha ha .. så trött... 
Längtar till i  morgon... träning i ridhuset på morgonen, sonen har bandymatch med P 16 och årsmöte på em... kul då har ma n lite att göra i morgon.

ja happ... som vanligt...rena rappakaljan

Jo en sak till innan jag slutar... visst var väl lets dance härligt i går ?!.. jag har allt ngr favoriter.. nä nu måste jag sluta..
ha en bra helg

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Kikar förbi med en härlig Lördagskram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback